Cumu determinà a quantità di polvere in a stampa flexographic?

Cumu determinà a quantità di polvere in a stampa flexographic?Cumu determinà a dosa di spraying in polvere hè un prublema difficiule di risolve.Finu a ora, nimu pò è ùn pò micca dà una data specifica.A quantità di spruzzo di pulveru ùn pò esse micca troppu pocu o troppu, chì pò esse determinatu solu da l'esplorazione cuntinua è l'accumulazione di sperienza di l'operatore.Sicondu parechji anni di sperienza pratica, duvemu cunsiderà cumplettamente i seguenti fattori.

Spessore di a capa di tinta di u produttu

Più grossa hè a capa di tinta, u più prubabile chì u pruduttu sia appiccicosu è bruttu, è più grande hè a quantità di spraying in polvere, è vice versa.

Altezza di stack

A più alta hè l'altezza di a pila di carta, u più chjucu hè u spaziu trà e carte, è più grande hè a forza di ligame moleculare trà a superficia di a film d'inchiostro nantu à u fogliu di stampa è u prossimu fogliu di stampa, u più prubabile hè di causà a volta. di a stampa per strofinate brutta, cusì a quantità di spraying in polvere deve esse aumentata.

In u travagliu praticu, spessu truvamu chì a parti suprana di a materia stampata ùn hè micca strufinata è brutta, mentre chì a parti inferjuri hè strufinata è brutta, è più scende, u più seriu hè.

Per quessa, e stampe qualificate ponu ancu aduprà rack di secche speciali per separà i prudutti strati per strati, in modu di riduce l'altezza di a pila di carta è impediscenu a spalle di strofinamentu.

Pruprietà di carta

In generale, più grande hè a rugosità di a superficia di a carta, u più favurevule à a penetrazione di l'inchiostro è l'asciugatura di a cungiuntiva ossidata.A quantità di spraying in polvere pò esse ridutta o ancu micca utilizata.À u cuntrariu, a quantità di spraying in polvere deve esse aumentata.

Tuttavia, carta d'arte cù superficia ruvida, carta subpolverata, carta àcida, carta cù l'electricità statica di polarità opposta, carta cù cuntenutu d'acqua più grande è carta cù superficia irregolare ùn sò micca favurevuli à l'asciugatura di tinta.A quantità di spraying in polvere deve esse aumentata in modu adattatu.

In questu rispettu, duvemu esse diligenti in l'ispezione in u prucessu di produzzione per impediscenu chì u pruduttu si appiccica è si sporca.

Pruprietà di tinta

Per diversi tipi di inchiostri, a cumpusizioni è a proporzione di aglutinante è pigmentu sò diverse, a velocità di siccazione hè diversa, è a quantità di spruzzatura di polvere hè ancu diversa.

In particulare in u prucessu di stampa, a stampabilità di l'inchiostru hè spessu adattata secondu i bisogni di u pruduttu.Qualchese oliu di mistura d'inchiostro o agenti di debonding hè aghjuntu à l'inchiostro per riduce a viscosità è a viscosità di l'inchiostro, chì riducerà a coesione di l'inchiostro stessu, allargà u tempu di siccazione di l'inchiostro è aumenta u risicu di strofinamentu nantu à u spinu di l'inchiostro. pruduttu.Dunque, a quantità di spraying in polvere deve esse aumentata in quantu appropritatu.

U valore PH di a suluzione di funtana

U più chjucu u valore di pH di a suluzione di funtana, u più seriu l'emulsificazione di a tinta, u più faciule hè di prevene l'inchiostru di secca in u tempu, è a quantità di spraying in polvere deve esse aumentata cum'è degne.

A velocità di stampa

A più veloce di a stampa di stampa, u più brevi u tempu di embossing, u più brevi u tempu di penetrazione di l'inchiostro in a carta, è u menu pulveru hè spruzzatu nantu à a carta.In questu casu, a dosa di spraying in polvere deve esse aumentata in quantu appropritatu;À u cuntrariu, pò esse ridutta.

Per quessa, s'è avemu stampatu qualchi album di stampa di alta qualità, campioni è copertine cù un picculu numeru di stampe, perchè u rendiment di carta è tinta di sti prudutti sò assai boni, sempre chì a velocità di stampa hè ridutta bè, pudemu riduce u quantità di spruzzo di polvera, o ùn ci hè micca prublema senza spruzzatura di polvera à tutti.

In più di e considerazioni sopra, Xiaobian furnisce ancu dui tipi di sperienza:

Fighjate: u fogliu di stampa hè postu pianu nantu à a tavola di mostra.Se pudete vede una strata di polvera spraying casually, avete da esse attentu.A pulverizazione pò esse troppu grande, chì pò influenzà u trattamentu di a superficia di u prucessu sussegwente;

Pigliate u fogliu di stampa è mira à a direzzione di riflessione di a luce cù i vostri ochji per verificà s'ellu hè uniforme.Ùn s'appoghjanu micca troppu nantu à i dati visualizati da l'urdinatore è a scala di u strumentu nantu à a macchina.Hè cumunu di scumessa nantu à u tappu di u tubu di polvera !

Toccu: spazza u spaziu in biancu o u bordu di a carta cù i diti puliti.Sì i ditte sò bianchi è grossi, u polu hè troppu grande.Attenti s'ellu ùn vede micca una capa fina!Per esse in u latu sicuru, prima stampate 300-500 fogli, è poi alluntanate delicatamente per l'ispezione in 30 minuti.Dopu avè cunfirmatu chì ùn ci hè micca prublema, guidate tuttu u modu di novu, chì hè assai più sicuru!

Per minimizzà a contaminazione di a spruzzatura di polvere nantu à a qualità di u produttu, u funziunamentu di l'equipaggiu è l'ambiente di produzzione è riduce l'impattu nantu à a salute umana, hè cunsigliatu chì ogni fabricatore di stampa compra un dispositivu di ricuperazione di spruzzatura in polvere è installate sopra a piastra di copertura di a carta ricevente. catena.


Postu tempu: Apr-15-2022