Induve si riflette e caratteristiche strutturali di a stampa flessografica ?

Induve si riflette e caratteristiche strutturali di a stampa flessografica ?In u stadiu di u rapidu sviluppu ecunomicu di a Cina, a cuntradizzione trà u crescita ecunomica, a contaminazione ambientale è l'inflazione di i costi hè diventata sempre più acuta, ma sta cuntradizzione ùn hè micca una cuntradizzione.In l'industria di stampa assai contaminata, a stampa verde hè assai populari.In u prucessu di migliuramentu cuntinuu di parechji equipaghji di stampa, cumu a stampa flexografica pò avè vantaghji in u risparmiu di costu è a riduzione di a contaminazione?

U rullu di piastra di a stampa flessografica hè di solitu in cuntattu direttu cù u materiale di stampa.Per quessa, u rullu di a piastra di stampa hà bisognu di scaccià l'inchiostro nantu à a superficia di u rullu cù un raschiatore prima chì a groove di a presa di l'inchiostro entra in cuntattu cù u materiale di stampa, è poi trasferisce l'inchiostro in u pirtusu cuncavu à u sustrato attraversu a pressa di u rullu di pressa. l'azzione capillari di u materiale di stampa.A maiò parte di e presse flexografiche d'alta velocità sò presse à tamburi per a stampa continua.

In u prucessu di preparazione, u rotulu hè riscaldatu in acqua calda, è poi mette in a suluzione di l'acidu chloricu per sbuchjarà a capa di cromu è a strata di ruggine.Allora sciacquate, nichelatura nantu à rotulu di ferru, placcatura di rame stabile è zincatura nantu à rotulu d'aluminiu, è ghjunghje u stessu ghjornu.

Parechji migliure di l'equipaggiu ponu riduce a contaminazione.Aduprà oliu vegetale invece di benzina cum'è solvente, utilizendu a tecnulugia di l'inchiostru à l'acqua riducerà a contaminazione ambientale, è l'usu di materiali solventi menu contaminati invece di solventi esistenti hè ancu un metudu megliu.

Chì sò e caratteristiche strutturali di a stampa flessografica?A stampa flexografica, cum'è una macchina di stampa impurtante, hà una bona applicazione in parechje industrii.Chì sò e caratteristiche strutturali di a stampa flessografica?

1. U cilindru di a piastra di manica è a struttura di rulli anilox sò aduttati, chì facenu i platti superiori è inferiori simplici, flessibili, convenienti per almacenà, alta precisione di u sistema, è hà a funzione di "cambiamentu rapidu di versione".

2. L'unità di ricezione di scaricamentu adopta u quadru rotating doppiu bracciu doppia pusizioni di a torre di separazione, chì hà a funzione di cambiamentu di rollu non-stop à alta velocità.

3. U fornu d'asciugatura adopra tippu di entrata di l'aria diretta, cù una piccula perdita d'aria è alta efficienza.U fornu cù una nova struttura pò rializà l'utilizazione secundaria di l'energia termica è hè cuntrullata da un sistema intelligente di temperatura constante.

4. U sistema di trasportu d'inchiostro di cavità doppia scraper chjusu hè aduttatu per riduce a contaminazione ambientale, facilità a pulizia rapida, è riduce u tempu di cambiamentu di tinta è u tempu di chjusu.U dispusitivu di scraper hè pneumaticamente pressurizatu è a camera di tinta hè chjusa.Hà e funzioni di rotazione è di disassemblamentu rapidu, chì hè favurèvule à a pulizia è a sostituzione di lame è blocchi di tinta.

5. U wallboard adopta una struttura integrale è ùn hè micca faciule da deformà.

6. U cilindru embossing cintrali adopra struttura doppia muru è sistemu di circulazione acqua temperatura constantu à mantene a temperatura di a superficia esterna di u cilindru embossing custanti è impedisce l'espansione termale di u cilindru embossing;U dispusitivu di frenu meccanicu hè aduttatu per assicurà un funziunamentu affidabile.

In u prucessu di stampa attuale, i fatturi chì affettanu l'effettu di a spazzola di a stampa flexografica à alta velocità sò i seguenti:

1. Quandu proofing, di sicuru, u laser typesetter veni usatu pi proofing, è a precisione unica hè trà 0.01-0.1mm.Tuttavia, per via di e diverse filmi utilizati, alcuni errori saranu ancu.

2. A causa di i prublemi di a tecnulugia di fabricazione di carta, a luminosità, u grossu è a struttura di a stessa carta prodotta da diverse cartiere seranu diverse.

3. Dopu à a stampa, u prossimu passu hè principalmente di taglià a materia stampata cù un cutter di carta.Quandu tagliate i prudutti finiti, per via di l'errore di u cutter stessu, l'errore dopu à taglià i prudutti finiti esiste ancu obiettivamente.

4. High speed flexographic fallimentu stampa.Unu hè a precisione di stampa, l'altru hè u culore di tinta.


Postu tempu: Apr-15-2022